کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9326 | مشاهده و دانلود: 750168900 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/04 | اعضاء: 317896 | نظرات: 37947
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

… و بالاخره Nexus 6 !

همین یک سال پیش بود که نسخه پنجم موبایل هوشمند نکسوس با نام تجاری Nexus 5 به بازار آمد. گوگل تقریبا با این نسخه از نکسوس به هدف خود رسید و توجه بازار رو به خود جلب کرد. اونقدر که حدود ۲ ماه شایعات نسخه بعدی آن که به احتمال زیاد Nexus 6 نامیده می شد، سرتاسر وب را به خود اختصاص داده بود. و حالا همه چیز مشخص شد. ماه آینده نوبت رونمایی Nexus 6 خواهد بود.

Nexus 6

به گزارش سافت گذر به نقل ازبرسام؛ در این چند ماه همه جور شایعه از Nexus شنیدیم. از عدم علاقه گوگل به ارائه نسخه جدید موبایل نکسوس گرفته تا ابعاد، شرکت سازنده، امکانات و حتی نام بعدی آن! همه و همه یک دلیل بیشتر نداشت و آن هم محبوبیت خارج از تصور Nexus 5 که با همکاری شرکت LG در کمتر از ۱ سال بود.

گوگل ۴ نسخه دیگر از این برند را با همکاری شرکت هایی مثل سامسونگ، ال جی و ایسوس به بازار عرضه کرده بود و همه آنها نیز با تقریب خوبی در بازار به دلایل مختلفی مانند سادگی، قیمت مناسب در مقابل کیفیت و استفاده از برند گوگل، موفقیت های خوبی کسب کرده بودند ولی Nexus 5 فراتر از تقریبا همه هوشمندهای همزمان خود بود. کیفیت بسیار خوب، ظاهر زیبا، قیمت مناسب تا حدی پیش رفت که رقیبان همزمان و حتی بعدی خود را نیز غافلگیر کرد.

در کمتر از ۱۰ ماه بسیاری از کاربران و علاقه مندان به گوگل نکسوس اخبار شایعات موبایل هوشمند بعدی گوگل را تعقیب کردند تا بالاخره Nexus 6 اعلام موجودیت کرد. هوشمندی که اینبار با همکاری شرکت موتورولا، شرکت تقریبا ناشناخته بازار ایران، با سیستم عامل اندروید L ماه آینده در بازار خواهد بود.

nexus 6

این بار اگر تنها کلمه Nexus 6 را در گوگل جستجو کنید، بجای اخبار و شایعات، مشخصات رسمی آنرا به همراه صفحه اصلی آن در گوگل http://google.com/nexus/6 خواهید دید.

nexus 6

آنچه با یک نگاه کلی برداشت میشه کرد این هست که گوگل بعد از عرضه Nexus 5 اعتماد به نفس خوبی پیدا کرده و به رقابت جدی با کارکشته های بازار موبایل های هوشمند رفته است. مشخصات فنی فنی آن از حالت متوسط به پایین، به متوسط به بالا گرایش پیدا کرده. اندازه بزرگتر، آخرین مدل پردازنده موجود در بازار، حافظه بیشتر، کیفیت تصویر بسیار بالاتر و باتری قوی تر. همه این ها نشان دهنده عزم جدی تر گوگل با  Nexus 6 است.

برای درک بهتر اهداف گوگل و نوع نگاه انها به بازار به صفحه رسمی این محصول سر می زنیم. در اولین نگاه تصویری خواهید دید که پشت گوشی را نشان می دهد با لوگوی سازنده گوشی که یک آب نبات چوبی به آن تکیه داده است! پس Motorolla سازنده آن است و از سیستم عامل Lollipop یا همان L برای اولین بار در گوشی های هوشمند استفاده شده است.

nexus 6

با کمی اسکرول به شعار A bigger phone with more everything می رسیم. این نوشته توجه رو به توضیحات پایین آن جلب می کند. همه چیز بهتر شده است!

صفحه نمایش بهتر: ۶ اینچی Quad HD.

اندازه و کیفیت صدای بیشتر: دو بلندگو در جلو

پردازنده قوی تر: Snapdragon 805 quad-core 2.7GHz

پردازنده گرافیکی قوی تر: Adreno 420

بخش بعدی شاید بصورت زیرکانه انتخاب شده. گوگل خودش هم می دونست که دوربین خیلی خوبی برای Nexus 5 انتخاب نکرده به همین دلیل این بار روی کیفیت دوربین Nexus 6 بیشتر و بهتر تمرکز داشته. با یک تصوریر واید از قسمت دوربین Nexus 6 گوگل ادعا کرده است که دوربینی کامل با لنز f2.0 و رزولوشن ۱۳ مگاپیکسل که تصاویر بهتری در روز و شب خواهد گرفت.

اگر شما هم مثل من از Nexus 5 استفاده کرده باشید حتما مشکل باتری را حس کردید. همه می گفتند همه چیز این گوشی عالیه فقط کاش باتری بهتری داشت! گوگل هم به ظاهر این موضوع را درک کرده و شعار بعدی خودش رو این قرار داده: More doing, less charging

nexus 6

گوگل از دو جنبه روی این موضوع کار کرده است. سرعت شارژ و ماندگاری. با حدود ۱۵ دقیقه شارژ ۶ ساعت شارژ داشته باشد و با باتری ۳۲۲۰ میلی آمپری با یکبار شارژ کامل در بدترین حالت ۲۴ ساعت شارژ داشته باشد.

بخش بعدی اختصاص داره به سیستم عامل جدیدی است که مدت هاست همه منتظر آن هستند و مثل همیشه گوگل این افتخار را برای اولین بار فقط بع موبایل های خودش داده. سیستم عامل Lollipop یا همان L که با تغییرات جدی در نگرش طراحی عرضه شده. علاوه بر طراحی متفاوت، بهینه سازی های زیاد با امکانات بیشتر مانند اولویت بندی فرآیندها، راهنما، مالتی تسکینگ کاربردی و بهتر و …. داشته است.

بخش بعدی هم به جزئیات بیشتر در مورد مشخصات فنی موبایل پرداخته است. بیشتر مشخصات اصلی آنرا در این مقاله باهم مرور کردیم و حتما بقیه موارد را حتما بصورت مفصل و کامل در مقالات دیگر بررسی خواهیم کرد.

بخش تقریبا انتهایی روی طراحی ظاهری این گوشی توجه داشته تا کاربرها را بیشتر با طراحی جدید و زیبایی که این گوشی خواهد داشت آشنا کنه. تفکر و استایل کلی موتورولا در طراحی گوشی بسیار مشهود هست. امیدوارم با توجه به اینکه موتورولا هنوز حداقل در بازار ایران توفیق جدی نداشته، با ورود این محصول در بازار ایران، همانند LG که حداکثر استفاده را از فضای ایجاد شده برای Nexus 5 کرد، موتورولا نیز بازار هدف بیشتر و جدی تری را برای خود باز کند.

Nexus 6 Nexus 6 Nexus 6

انتهایی ترین بخش معرفی Nexus 6 به امکان خرید این گوشی شرکت های معتبر اختصاص پیدا کرده که فعلا همه انها خاموش هستند و در کنار آنها نوشته شده پیش فروش آنها در اکتبر یعنی حدود دو هفته دیگر آغاز خواهد شد.

البته به سادگی می توان در همان تصویر نتیجه جستجوی Nexus 6 در گوگل قیمت رسمی این محصول را که خود گوگل اعلام کرده ولی در صفحه رسمی خودش نگذاشته، رسید. این محصول با قیمت ۶۴۹ دلار برای مدل ۳۲ گیگ و ۶۹۹ دلار برای مدل ۶۴ گیگ عرضه خواهد شد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 23181 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: برسام تاریخ خبر: 1393/07/26 تعداد مشاهده: 2501
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر